EPapartamenty Edyta Piskorz

Kaprala Koniecznego 7, Dziwnów

Nasze apartamenty o powierzchni od 30- 73 m2 składają się m.in. z (wyposażenie może się różnić w zalezności od wybranego apartamentu) :

  • Salonu z w pełni wyposażonym aneksem kuchennym,
  • Sypialni lub dwóch z podwójnym małżeńskim łóżkiem,
  • Łazienki z prysznicem i oddzielnym WC,
  • Tarasu od 9-30m2 z przepięknym widokiem na morze,rzekę lub miasto.

Dodatkowo, w apartamentach znajdują się liczne udogodnienia, takie jak:

  • garaż podziemny lub zewnętrznym z jednym miejscem postojowym lub dwoma (wysokość wjazdu garażowego 2m).
  • Dostęp do internetu Wi-Fi.
  • Plac zabaw dla dzieci na terenie zamkniętego obiektu.
  • Winda.

Wyposażenie apartamentów obejmuje:

  • Pościel,
  • Ręczniki,
  • Pralkę,
  • Sprzęt plażowy.
  • Łóżeczko turystyczne, krzesełko dla dzieci,wanienka- na życzenie Gości.
  • Smart TV.
  • Suszarkę do włosów.
  • Niezbędne środki czystości.

Doba hotelowa rozpoczyna się od 16:00 a kończy następnego dnia o 10:00. 

Chcielibyśmy podkreślić, że w apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia, jednak istnieją wyznaczone miejsca do palenia, przede wszystkim na tarasie. 

Akceptujemy obecności zwierząt za dodatkową opłatą- 60 zł za dobę.

 

APARTAMENTY DZIWNÓW GARDENIA SEASIDE Z WIDOKIEM NA MORZE 20m od plaż:

Apartament BAŁTYK Gardenia Dziwnów 

Powierzchnia : 37 m2, Max. : 4 os.       

Apartament AMBER Gardenia Dziwnów

Powierzchnia : 30 m2, Max. : 4 os.    

Apartament RELAXIS Gardenia Dziwnów 

Powierzchnia : 33 m2, Max. : 4 os.                                                        

Apartament LINIA KOMFORTU Gardenia Dziwnów 

Powierzchnia : 47 m2, Max. : 4 os.                                                        

Apartament NEW Gardenia Dziwnów 

Powierzchnia : 47 m2, Max. : 4 os.                                        

Apartament NATURAL1 Gardenia Dziwnów 

Powierzchnia : 37 m2, Max. : 4 os.      

Apartament NATURAL4 Gardenia Dziwnów 

Powierzchnia : 37 m2, Max. : 4 os.      

Apartament DIAMENTOWY Gardenia Dziwnów 

Powierzchnia : 37 m2  Max. : 4 os.                                                     

Apartament NA WYDMIE Gardenia Dziwnów 

Powierzchnia : 37 m2 Max. : 4 os.                                                                                                                                 

Apartament SŁONECZNY7 Gardenia Dziwnów 

Powierzchnia : 45 m2, Max. : 4 os.                                                        

Apartament TURKUSOWY Gardenia Dziwnów 

Powierzchnia : 47 m2  Max. : 4 os.                      

Apartament LAWENDOWY Gardenia Dziwnów 

Powierzchnia : 40 m2   Max. : 4 os.                                                      

Apartament BŁĘKITNY Gardenia Dziwnów 

Powierzchnia : 35 m2   Max. : 4 os.                                      

Apartament GOLD Gardenia Dziwnów 

Powierzchnia : 30 m2   Max. : 4 os.        

Apartament GARDENIA BLUE Dziwnów

Powierznia : 32 m2 Max. : 4 os.

                                              

APARTAMENTY DZIWNÓW WYBRZEŻE KOŚCIUSZKOWSKIE Z WIDOKIEM NA RZEKĘ DZIWNĘ: 

Apartament MARINA 22 frontowy widok na zatokę i dziką plażę Dziwnów

Powierzchnia : 73 m2, Max. : 7 os.        

Apartament GRAN CANARIA Dziwnów Wybrzeże nad rzeką i morzem

Powierzchnia : 36 m2, Max. : 4 os.                                        

Apartament FUERTEVENTURA Dziwnów Wybrzeże nad rzeką i morzem

Powierzchnia : 36 m2, Max. : 4 os.                                                       

Apartament LANZAROTE Dziwnów Wybrzeże nad rzeką i morzem

Powierzchnia : 40 m2, Max. : 4 os.                                        

Apartament TENERIFE Dziwnów Wybrzeże nad rzeką i morzem

Powierzchnia : 40 m2, Max. : 4 os.                                        

Apartament LA GOMERA Dziwnów Wybrzeże na rzeką i morzem

Powierzchnia : 40 m2, Max. : 4 os.                                        

APARTAMENTY DZIWNÓW BRIDGE APARTMENTS & SPA ZA MOSTEM Z KRYTYM BASENEM: 
Apartament DZIWNA RIVER Front View Bridge Apartments & Spa z basenem Dziwnów

Powierzchnia : 50 m2, Max. : 5 os.                                                       

Apartament AQUA BLUE Bridge Apartments & Spa z basenem Dziwnów

Powierzchnia : 43 m2, Max. : 4 os.                                        

Apartament LAZUROWY Bridge Apartments & Spa z basenem Dziwnów

Powierzchnia : 36 m2, Max. : 4 os.        

Apartament RiverView Bridge Apartments & Spa z basenem Dziwnów

Powierzchnia : 41 m2, Max. : 4 os.                                                       

Apartament HAPPY DAY Bridge Apartments & Spa z basenem Dziwnów

Powierzchnia : 43 m2, Max. : 4 os.                        

APARTAMENTY DZIWNÓW MARINA APARTMENTS & SPA ZA MOSTEM Z BASENEM: 
Apartament MARE13 BASEN & SPA Marina Dziwnów za mostem

Powierzchnia : 63 m2, Max. : 4 os.                                        

Apartament AZALIA Marina Basen & Spa Dziwnów

Powierzchnia : 43 m2, Max. : 5 os.                                       

APARTAMENTY DZIWNÓWEK MORSKA 5,12 NAD MORZEM: 
Apartament EMELIE Dziwnówek nad morzem 200m do plaży

Powierzchnia : 42 m2, Max. : 4 os.                        1                             

Apartament FALA Dziwnówek nad morzem 200m od plaży

Powierzchnia : 30 m2, Max. : 4 os.                        

Apartament AKWAMARYN Dziwnówek nad morzem 200m do plaży

Powierzchnia : 40 m2, Max. : 6 os.                                        

Apartament YAGI Dziwnówek nad morzem 250m od plaży

Powierzchnia : 48 m2, Max. : 4 os.                                        

Apartament POGODNY Słoneczne Tarasy Dziwnówek nad morzem

Powierzchnia : 41 m2   Max. : 4 os.       

Apartament MORSKI 407 Dziwnówek nad morzem

Powierzchnia : 33 m2   Max. : 4 os.                      

Apartament SZAFIR z 2 sypialniami Dziwnówek Słoneczne Tarasy 200m do plaży

Powierzchnia : 56 m2, Max. : 7 os.                        1

Apartament KLIF 108A Dziwnówek nad morzem 200m do plaży

Powierzchnia : 30 m2, Max. : 4 os.                                        

APARTAMENTY GARDENIA MIĘDZYWODZIE: 
Apartament POŁUDNIOWY Gardenia Międzywodzie nad morzem 300m od plaży

Powierzchnia : 45 m2, Max. : 4 os.                        

APARTAMENTY ŁUKĘCIN BLUE MARE: 
Apartament HAPPY 302 Łukęcin BlueMare EPapartamenty

Powierzchnia : 40 m2   Domyślnie : 2 os.   Min. : 1 os.   Max. : 4 os.                                                   

Apartament HOME 206 Łukęcin BlueMare EPapartamenty

Powierzchnia : 40 m2   Max. : 4 os.                      


ZAPRASZAMY I DO ZOBACZENIA NAD MORZEM:)                             

Zobacz więcej

Odległości

Odległość do morza: 30 m

Odległość do centrum: 500 m

Odległość do sklepu: 100 m

Języki

country/pl

Język polski

country/gb

Język angielski

Udogodnienia

wifi

Bezpłatne WiFi

parking

Bezpłatny parking

tv_smart

TV smart

beach_equipment

Sprzęt plażowy

heating

Ogrzewanie

taras

Taras

windbreak

Parawan

balcony

Balkon

beach_chair

Leżaki

sea_view

Widok na morze

towels

Ręczniki

hairdryer

Suszarka do włosów

cookware

Przybory kuchenne

sea_view

Częściowy widok na morze

coffeemaker

Ekspres do kawy

oven

Piekarnik

private_bathroom

Prywatna łazienka

microwave

Mikrofalówka

tableware

Zastawa stołowa

kitchen

Aneks kuchenny

indoor_pool

Basen kryty

fridge

Lodówka

open_year_round

Całoroczny

outdoor_pool

Basen zewnętrzny

dishwasher

Zmywarka

washing_machine

Pralka

online_reservation

Możliwość rezerwacji online

iron

Żelazko

dogs

Akceptujemy zwierzęta

ironing_board

Deska do prasowania

no_smoking

Całkowity zakaz palenia

hanger

Wieszak do suszenia ubrań

sauna

Sauna

gym

Siłownia

baby_accessories

Akcesoria dla niemowląt

Zobacz więcej

Zdjęcia obiektu

GARDENIA APARTAMENTY Z WIDOKIEM NA MORZE

+ 75

Cennik i regulamin

OPŁATA ZA WYNAJEM

1. Opłata za wynajem apartamentu jest każdorazowo podana w formularzu rezerwacyjnym.

2. Opłata zawiera obowiązujący 8% podatek od towarów i usług.

3. Opłata za wynajem obejmuje:

- pobyt w apartamencie osób w liczbie ustalonej w formularzu;

- pobyt w apartamencie dziecka do lat 3, które śpi wraz z osobą dorosłą (opiekunem) i nie wymaga dodatkowego kompletu pościeli;

- media zużywane przez Klienta;

Dodatkowo w formularzu rezerwacyjnym oprócz opłaty za wynajem zawsze znajdują się:

- sprzątanie końcowe(serwis),

- opłata klimatyczna odprowadzana do gminy.

4. Opłata nie obejmuje: sprzątania dodatkowego, dodatkowej wymiany pościeli i ręczników, pobytu zwierzęcia oraz kosztów parkingu w garażu lub miejscu postojowym, wypożyczenia akcesoriów dziecięcych, wyżywienia. Chyba, że formularz rezerwacyjny stanowi inaczej.

5. Klientowi, po 7 dniach pobytu w apartamencie, przysługuje bezpłatna wymiana ręczników. Warunkiem wymiany jest zgłoszenie przez Klienta do Firmy drogą mailową lub telefoniczną chęci wymiany.

ZASADY PŁATNOŚCI

1. Termin płatności dla rezerwacji dokonanych z wyprzedzeniem:

- Klient zobowiązany jest do wpłaty w ciągu 48h 30% zaliczki, aby rezerwacja była potwierdzona. I uregulowania 100% wartości rezerwacji najpóźniej 5 dni przed planowaną datą przyjazdu na rachunek bankowy Firmy podany w formularzu rezerwacyjnym.

- W przypadku braku wpłaty w określonym terminie, rezerwacja nie jest gwarantowana i może zostać anulowana bez prawa do zwrotu wcześniej wpłaconych zaliczek.

2. Termin płatności dla rezerwacji last minute:

- W przypadku rezerwacji dokonanej na mniej niż 7 dni przed planowaną datą przyjazdu,

Klient jest zobowiązany do uregulowania pełnej wartości rezerwacji niezwłocznie po jej

dokonaniu, na rachunek bankowy Firmy podany w formularzu rezerwacyjnym.

- Brak natychmiastowej wpłaty może skutkować anulowaniem rezerwacji bez prawa do

zwrotu ewentualnych zaliczek.

3. Potwierdzenie płatności:

- Po dokonaniu płatności klient powinien niezwłocznie przesłać potwierdzenie dokonania

płatności w formacie PDF na adres mailowy podany w rezerwacji.

- Ostateczne potwierdzenie rezerwacji nastąpi po zaksięgowaniu środków na koncie

bankowym Firmy/Zarządcy

 


WARUNKI OGÓLNE

REGULAMIN WYNAJMU APARTAMENTÓW NA POBYT CZASOWY PRZEZ EPAPARTAMENTY

DEFINICJE

1. Firma EPapartamenty Edyta Piskorz z siedzibą w 72-400 Kamieniu Pomorskim, Wrzosowo 30/2, NIP 857-122-23-18, REGON -321505444, świadczy na zlecenie osób prawnych oraz osób fizycznych Usługi polegające na wynajmowaniu apartamentów dla celów wypoczynkowych.

2. Klient - osoba fizyczna lub prawna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierająca umowę z Firmą.

3. Apartament - lokal mieszkalny w budynku lub apartamentowcu, szczegółowo opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej.

4. Zarządca - osoba reprezentująca Firmę, upoważniona do zarządzania apartamentami.

5. Formularz rezerwacyjny - dokument stanowiący formę rezerwacji apartamentu na pobyt czasowy.

6. Zaliczka – kwota stanowiąca część lub całość wpłaty Klienta za pobyt w apartamencie.

7. Kaucja - suma pieniężna wpłacona przez Klienta przed przyjazdem na rachunek bankowy Firmy, stanowiąca zabezpieczenie kosztów z tytułu ewentualnych strat w wyposażeniu lub uszkodzeń w apartamencie, zwracana Klientowi do 7 dni po wyjeździe, jeżeli nie zostaną stwierdzone braki lub/i szkody w apartamencie.

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Firma oświadcza, że jest uprawniona do świadczenia usług czasowego wynajmu apartamentów na krótkotrwałe pobyty wypoczynkowe Klientów.

 

REZERWACJA

1. Oferta dostępnych w Firmie apartamentów znajduje się na stronie internetowej www.epapartamenty.pl

2. Rezerwacji apartamentów można dokonać on-line na stronie www.epapartamenty.pl, drogą elektroniczną lub telefonicznie.

3. Rezerwacja następuje po wypełnieniu przez Klienta formularza rezerwacyjnego on-line na stronie.

 

OPŁATA ZA WYNAJEM

1. Opłata za wynajem apartamentu jest każdorazowo podana w formularzu rezerwacyjnym.

2. Opłata zawiera obowiązujący 8% podatek od towarów i usług.

3. Opłata za wynajem obejmuje:

- pobyt w apartamencie osób w liczbie ustalonej w formularzu;

- pobyt w apartamencie dziecka do lat 3, które śpi wraz z osobą dorosłą (opiekunem) i nie wymaga dodatkowego kompletu pościeli;

- media zużywane przez Klienta;

Dodatkowo w formularzu rezerwacyjnym oprócz opłaty za wynajem zawsze znajdują się:

- sprzątanie końcowe(serwis),

- opłata klimatyczna odprowadzana do gminy.

4. Opłata nie obejmuje: sprzątania dodatkowego, dodatkowej wymiany pościeli i ręczników, pobytu zwierzęcia oraz kosztów parkingu w garażu lub miejscu postojowym, wypożyczenia akcesoriów dziecięcych, wyżywienia. Chyba, że formularz rezerwacyjny stanowi inaczej.

5. Klientowi, po 7 dniach pobytu w apartamencie, przysługuje bezpłatna wymiana ręczników. Warunkiem wymiany jest zgłoszenie przez Klienta do Firmy drogą mailową lub telefoniczną chęci wymiany.

 

ZASADY PŁATNOŚCI

1. Termin płatności dla rezerwacji dokonanych z wyprzedzeniem:

- Klient zobowiązany jest do wpłaty w ciągu 48h 30% zaliczki, aby rezerwacja była potwierdzona. I uregulowania 100% wartości rezerwacji najpóźniej 5 dni przed planowaną datą przyjazdu na rachunek bankowy Firmy podany w formularzu rezerwacyjnym.

- W przypadku braku wpłaty w określonym terminie, rezerwacja nie jest gwarantowana i może zostać anulowana bez prawa do zwrotu wcześniej wpłaconych zaliczek.

2. Termin płatności dla rezerwacji last minute:

- W przypadku rezerwacji dokonanej na mniej niż 7 dni przed planowaną datą przyjazdu,

Klient jest zobowiązany do uregulowania pełnej wartości rezerwacji niezwłocznie po jej

dokonaniu, na rachunek bankowy Firmy podany w formularzu rezerwacyjnym.

- Brak natychmiastowej wpłaty może skutkować anulowaniem rezerwacji bez prawa do

zwrotu ewentualnych zaliczek.

3. Potwierdzenie płatności:

- Po dokonaniu płatności klient powinien niezwłocznie przesłać potwierdzenie dokonania

płatności w formacie PDF na adres mailowy podany w rezerwacji.

- Ostateczne potwierdzenie rezerwacji nastąpi po zaksięgowaniu środków na koncie

bankowym Firmy/Zarządcy

 

ZMIANA REZERWACJI

1.Klient może dokonać zmiany rezerwacji na następujących warunkach:

- Klient może przenieść rezerwację do innego apartamentu w podobnym lub wyższym standardzie, najpóźniej na 48 godziny przed przyjazdem. Klient zobowiązany jest dopłacić różnicę w cenie, jeśli takowa występuje, w chwili dokonania przeniesienia rezerwacji; o wysokości różnicy w cenie Firma/Zarządca zawiadomi Klienta w chwili przenoszenia rezerwacji. Różnica w cenie zostanie wyliczona poprzez odjęcie od wartości rezerwacji ceny, za jaką w danym terminie możliwy do zarezerwowania jest inny apartament;

- Klient może jednorazowo zmienić termin rezerwacji, pod warunkiem, że w nowym terminie będą dostępne apartamenty w standardzie zaakceptowanym przez Klienta, najpóźniej 5 dni przed ustaloną datą przyjazdu. Nowy termin rezerwacji jest wiążący i nie może zostać ponownie zmieniony. Klient zobowiązany jest dopłacić różnicę w cenie, jeśli takowa występuje, w chwili dokonania zmiany rezerwacji; o wysokości różnicy w cenie Firma/Zarządca zawiadomi Klienta w chwili zmiany terminu rezerwacji. Różnica w cenie zostanie wyliczona poprzez odjęcie od wartości rezerwacji ceny, za jaką w danym terminie możliwy do zarezerwowania jest inny apartament;

- po rozpoczęciu rezerwacji Klient nie ma możliwości zmiany apartamentu na inny ani zmiany terminów rezerwacji.

2. W przypadku, gdy zgłoszona przez Klienta zmiana w dokonanej rezerwacji nie jest możliwa, rezerwacja obowiązuje i zostanie zrealizowana zgodnie z jej pierwotnymi zasadami.

 

ANULACJA REZERWACJI

1. Firma dopuszcza możliwość anulowania rezerwacji bez ponoszenia kosztów, o ile Klient wskaże nowego Klienta na ten sam apartament w tym samym okresie rezerwacji.

2. W przypadku anulowania rezerwacji na 30 i więcej dni przed przyjazdem, Klient nie ponosi kosztów anulacji rezerwacji.

3. W przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 30 dni przed przyjazdem, Klient ponosi koszty anulacji w wysokości wpłaconej zaliczki (nawet jeżeli wynosi ona 100% kwoty rezerwacji). Zwrotowi na rzecz Klienta podlegają jedynie koszty usług obowiązkowych i/lub usług zawartych w rezerwacji, które nie zostaną przez Firmę wykonane z powodu anulowania rezerwacji tj. serwis i opłata klimatyczna.

4. Firma może anulować rezerwację, w przypadku, gdy rezerwacja nie została opłacona przez Klienta we wskazanym w Formularzu terminie. Firma lub Zarządca zobowiązany jest poinformować Klienta drogą mailową o anulowaniu rezerwacji z w/w przyczyny.

5. W przypadku, gdy opłata za rezerwację nie została dokonana przez Klienta w terminie określonym w Formularzu rezerwacyjnym. Firma/Zarządca może żądać zapłaty od Klienta należności wynikających z punktów 1-4, a w przypadku, gdy Klient dokonał wpłaty, Firma/Zarządca dokonuje potrącenia należnej jej kwoty z tytułu kosztów, o których mowa w pkt. 1 – 4 i żądać uzupełnienia opłaty rezerwacyjnej, w przypadku, gdy rezerwacja zostanie zrealizowana.

 

ZASADY ZAMELDOWANIA I WYMELDOWANIA W APARTAMENCIE

1. Klient oczekiwany jest w apartamencie w pierwszym dniu pobytu określonym w rezerwacji, od godziny ustalonej przez Firmę/ Zarządcę, chyba że inaczej uzgodniono z Firmą/Zarządcą przy dokonywaniu rezerwacji.

2. Klient powinien opuścić apartament do godziny ustalonej przez Firmę/Zarządcę w dniu wyjazdu, chyba że inaczej uzgodniono z Firmą/Zarządcą przy dokonywaniu rezerwacji lub w trakcie pobytu.

3. Odbiór kluczy do apartamentu przez Klienta następuje po wcześniejszym dokonaniu wszystkich opłat rezerwacyjnych, w tym również opłaceniu obowiązkowej kaucji (jeśli widnieje o niej informacja przy dokonywaniu rezerwacji). Do każdego apartamentu dostępny jest tylko jeden komplet kluczy.

4. Zameldowanie i wymeldowanie Klienta w apartamencie przebiega w sposób bezkontaktowy. Klient po pełnym opłaceniu rezerwacji otrzymuje od Firmy/Zarządcy instrukcje zameldowania/wymeldowania drogą mailową lub telefoniczną na adres lub numer telefonu podany w formularzu rezerwacyjnym, w dniu poprzedzającym datę zameldowania lub po pełnym opłaceniu rezerwacji.

5. W dniu wymeldowania klucze do apartamentu Klient zobowiązany jest pozostawić w odpowiednim miejscu, zgodnie z instrukcją przesłaną przez Firmę/Zarządcę. Ta sama zasada dotyczy pilotów. Brak zastosowania się do tej zasady może skutkować obciążeniem Klienta wszelkimi kosztami poniesionymi przez Firmę z tego tytułu. 

 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ KLIENTA

1. Po przejęciu apartamentu Klient ponosi pełną odpowiedzialność za znajdujące się w apartamencie, elementy wyposażenia i wystroju.

2. W przypadku stwierdzenia przez Klienta jakichkolwiek braków lub uszkodzeń apartamentu, Klient ma obowiązek ich zgłoszenia Firmie/Zarządcy drogą mailową lub telefonicznie niezwłocznie po zameldowaniu w formie zdjęcia. Spis elementów wyposażenia apartamentu znajduje się w opisie oferty i/lub na zdjęciach na stronie epapartamenty.pl.

3. Klient realizujący rezerwację odpowiada podczas pobytu za zachowania wszystkich współlokatorów i osoby korzystające w tym czasie z apartamentu/domu oraz wszelkie szkody, straty, brakujące elementy powstałe z winy użytkowników apartamentu.

4. Klient powinien przez czas trwania pobytu w apartamencie w sposób określony w Regulaminie, a gdy Regulamin nie określa w całości sposobu używania - w sposób odpowiadający właściwościom i przeznaczeniu rzeczy. 

5. Jeżeli w czasie trwania pobytu Klienta w apartamencie powstanie potrzeba dokonania napraw, Klient zobowiązany jest zawiadomić o tym Firmę niezwłocznie i umożliwić Firmie wejście do apartamentu w celu dokonania niezbędnych prac naprawczych. 

6. Firma uprawniona jest do wejścia do apartamentu bez konieczności uzyskania zgody Klienta, w każdym czasie, w sytuacji, gdy w apartamencie/domu dojdzie do awarii lub innego zdarzenia nagłego (zalanie, pożar, ulatniający się gaz itp.), wymagających natychmiastowej interwencji i może podjąć wszelkie niezbędne działania by zabezpieczyć apartament przed powstaniem lub zwiększeniem się szkody. 

7. W przypadku niezawiadomienia Firmy przez Klienta o awarii w apartamencie lub w razie uniemożliwienia Firmie podjęcia działań mających na celu usunięcie awarii lub skutków zdarzenia nagłego, w tym wejścia do apartamentu w trakcie pobytu w nim Klienta, Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie skutki takiego działania/zaniechania, w tym konsekwencje awarii lub zdarzenia nagłego, których ze względu na w/w zachowanie Klienta nie można było usunąć. 

 

ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W TRAKCIE POBYTU

1. Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu (tj. zamykania drzwi i okien, starannego przechowywania kluczy).

2. W apartamencie może mieszkać maksymalnie tylko taka ilość osób, jaka została zadeklarowana w formularzu rezerwacyjnym.

3. Pobyt zwierząt musi być uzgodniony z Zarządcą i wiążę się z dodatkową opłatą - 60 PLN - opłata za dobę.

4. Zabrania się organizowania w apartamencie imprez, które zakłócają porządek w budynku.

5. We wszystkich apartamentach obowiązuje cisza nocna między godziną 22.00 a 06.00 rano.

6. Klient zobowiązany jest utrzymywać apartament, z którego korzysta w ramach rezerwacji, we właściwym stanie i standardzie – w takim, jakim został przez niego odebrany w pierwszym dniu pobytu.

7. Palenie tytoniu i innych wyrobów tytoniowo-podobnych w apartamencie jest zabronione (dotyczy również przestrzeni takich jak balkon lub taras).

8. Wcześniejszy niż określony w rezerwacji, wyjazd Klienta nie zobowiązuje Firmy do zwrotu jakiejkolwiek części opłaty za wynajem.

9. Firma zastrzega sobie prawo, w przypadkach nagłych usterek lub innych zdarzeń losowych, do relokacji Klienta do innego obiektu o podobnym standardzie, wielkości i lokalizacji.

 

KARY UMOWNE

1. W dniu wymeldowania Klienta, po zakończonym okresie najmu, zostaną przeprowadzone przez Firmę/Zarządcę oględziny stanu wyposażenia apartamentu.

2. Stwierdzenie braków i/lub uszkodzeń w apartamencie, uprawnia Firmę do potrącenia z kaucji należnego wynagrodzenia lub pobrania środków/żądania zapłaty od Klienta kwoty poniesionych strat w celu przywrócenia stanu oraz standardu apartamentu do stanu pierwotnego.

3. Brak zgłoszenia przez Klienta uszkodzeń i/lub braków w apartamencie nie zwalnia Klienta z ewentualnej odpowiedzialności za nie.

4. Za zgubienie kluczy Firma ma prawo obciążyć Klienta kosztami dorobienia kluczy i wymiany zamków.

5. W przypadku szczególnego nieutrzymania przez Klienta czystości w apartamencie, które skutkować będzie koniecznością wykonania dodatkowych prac przez personel sprzątający, a sprzątanie przekroczy standardowy czas sprzątania apartamentu tj. 2 godziny, Firma ma prawo obciążyć Klienta opłatą dodatkową w kwocie 150 PLN za każdą dodatkową godzinę pracy personelu sprzątającego.

6. Zatajenie przez Klienta przyjazdu ze zwierzęciem uprawnia Firmę do obciążenia Klienta jednorazową opłatą dodatkową w wysokości 250 PLN za pobyt jednego zwierzęcia.

7. Złamanie zakazu palenia w apartamencie skutkuje obciążeniem Klienta opłatą dodatkową w wysokości 500 PLN.

8. Nieuzasadnione wezwanie pracowników Firmy skutkuje obciążeniem Klienta opłatą dodatkową w wysokości 150 PLN.

9. W przypadku przyjazdu policji z powodu nagannego zachowania Klienta lub osób zajmujących z nim apartament/dom bądź skarg sąsiadów na w/w osoby, Firma ma prawo obciążyć Klienta dodatkową opłatą w wysokości 500 PLN.

10. Jeżeli po upływie terminu najmu albo po jego wypowiedzeniu Klient nadal używa apartamentu bez zgody Firmy, Klient zobowiązany jest do zapłaty odszkodowania za bezumowne korzystanie z apartamentu/domu w wysokości 2 krotność opłaty zwykłej.

11. W przypadku przebywania w apartamencie większej liczby osób od zadeklarowanej w formularzu rezerwacyjnym, stwierdzenia przez Firmę/Zarządcę dewastacji i/lub rażącego naruszenia miru domowego, Firma uprawniona jest do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym lub/i żądania odpowiedniej dopłaty. W takim przypadku Klientowi nie przysługuje zwrot opłaty i innych kosztów wynajmu, także za czas, w którym z w/w przyczyn skrócony zostanie okres rezerwacji apartamentu.

 

REKLAMACJA

1. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w trakcie pobytu w apartamencie, w stosunku do warunków określonych w rezerwacji, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w trakcie pobytu lub do jednego dnia po jego zakończeniu. Po przekroczeniu tego terminu w/w uprawnienie Klienta wygasa, zaś reklamacje zostaną pozostawione bez rozpoznania.

2. Reklamacje, skargi i wszelkie zażalenia należy przesyłać na adres podany formularzu rezerwacji.

3. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania przez Firmę. Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony drogą mailową o sposobie załatwienia reklamacji.

4. W przypadku uwzględnienia reklamacji Klient otrzyma rekompensatę w wysokości proporcjonalnej do poniesionej i udokumentowanej szkody.

 

POSTANOWIENIA DODATKOWE

1. Klient podczas całego pobytu przez 24 godziny na dobę/7 dni w tygodniu może zgłaszać ewentualne awarie lub szkody w apartamencie pod numerem: +48 511 822 776 lub mailowo na adres: biuro@epaparamenty.pl.

2. W przypadku, gdy Firma nie może wywiązać się ze złożonej przez Klienta rezerwacji, ma ona obowiązek zaoferować Klientowi apartament w tym samym terminie o podobnym standardzie. Jeżeli Klient nie zaakceptuje zmiany, Firma zobowiązuje się do zwrotu wszystkich wniesionych przez Klienta na poczet takiej rezerwacji opłat. Nie dotyczy to okoliczności, za które Firma nie ponosi odpowiedzialności, a powstałe w wyniku siły wyższej tj. wojna, trzęsienie ziemi, powódź, epidemia, tsunami, pożar, decyzje władzy itp.

3. Firma nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu Klientów związane z pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie obiektu, w którym usytuowany jest apartament, jak i wokół niego, przerwaniem z przyczyn niezależnych od apartamentu dostawy mediów (m.in. prądu, wody, c.o.), Internetu, telewizji, emisjami hałasu z nieruchomości sąsiednich.

4. Firma nie ponosi odpowiedzialności za utratę rzeczy pozostawionych przez Klienta w apartamencie, skradzionych z niego w wyniku włamania, uszkodzonych wskutek zdarzeń losowych, a także za ewentualne uszkodzenia samochodu na miejscu parkingowym lub w garażu.

5. W przypadku pozostawienia przez Klienta rzeczy stanowiących własność Klienta lub osób trzecich w apartamencie, nie dochodzi do zawarcia z Firmą umowy ich przechowania, zaś Klient zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia pobytu w apartamencie skontaktować się z Firmą w celu ustalenia szczegółów odbioru pozostawionych rzeczy.

Firma nie ma obowiązku przechowywania ani dbania o rzeczy Klienta lub osób trzecich pozostawionych w apartamencie, jednakże przed ich usunięciem/zniszczeniem zobowiązana jest wezwać Klienta do odbioru rzeczy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia takiego wezwania.

W przypadku niedokonania przez Klienta odbioru rzeczy pozostawionych w apartamencie zgodnie z w/w procedurą, rzeczy te uznaje się za porzucone przez właściciela z zamiarem wyzbycia się ich własność, zaś Firma uprawniona jest do ich utylizacji/wyrzucenia lub zniszczenia.

6. Wszelkie dane osobowe Klientów będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz w celach marketingowych, zgodnie z postanowieniami Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 r.

7. Klient dokonując rezerwacji wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Firmy.

8. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie będą przepisy Kodeksu cywilnego.

 

 

 

Zobacz więcej
sukces

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana do obiektu noclegowego.

Twoja wiadomość jest wysyłana. Prosimy o cierpliwość

sukces

Twoja wiadomość nie została wysłana do obiektu noclegowego.

Przepraszamy, jeśli pojawił się problem z wysłaniem pytania, skontaktuj się z nami

Błąd:

89 wyświetleń w 2025r.
serce Twoje ulubione obiekty 0